Tuesday 13 October 2015

Pilihan di tangan sendiri

Bercerita tentang pilihan, rasanya kita semua punya pilihan yang hampir sama.. Cuma yang membezakan adalah apa yg kita pilih itu sahaja.

Sebagai contoh.. pilihan untuk jodoh kita. Kita berhak memilih kerana kita punya pilihan..walau akhirnya Allah yang menentukan segalanya. Tetapi kita di suruh berusaha dan berikhtiar terlebih dahulu sebelum berserah sepenuhnya kepada Allah..

Begitu juga pilihan dalam pengambilan vitamin atau suplimen ni. Sebagai dealer dan pengguna tegar shaklee sudah pasti saya berkongsi pengalaman dan keyakinan saya terhadap produk ini. Agak pelik lah kalau saya pengguna Shaklee tetiba saya promosi atau kongsikan produk yang lain kan?

kali ini meh saya kongsikan produk yang memang saya makan tanpa jemu! kerana pengambilannya memang memberikan kesan yang baik pada tahap kesihatan saya.. produknya adalah OMEGA. saya dapat menstabilkan darah saya di samping kulit semakin kurang tanpda pigmen hitam. Dalam masa sama saya dapat menurunkan berat badan secara sihat kerana pengamilan omega yang teratur boleh membuatkan metabolisme kita semakin meningkat. Berpeluh je kerjanya.. walau agak rimas tapi lama kelamaan saya lega kerana berat badan makin menurun.. saya makan secara konsisten bersama dengan alfalfa serta garlic complex..

jom sihat bersama saya!



Norlida ali SID no 1076533
Pengedar SHAKLEE area balik pulau dan sekitarnya
whatsapp 0125656085
Fb address norlyda ali
Page pakar nyata jelita
Wechat nelly020974
Instagram ideally

No comments:

Post a Comment