Monday 5 January 2015

Terkejut!

Salam semua! terkejut?

sebenarnya saya terkejut dengan bacaan gula yang semakin stabil. beberapa hari lepas saya ke farmasi untuk memeriksa bacaan darah tinggi.. Alhamdulillah semua ok.. baik baik sahaja.. dalam masa sama saya ambik peluang untuk check kencing manis sebab strip di rumah telah habis. lama jugak dah tak check kencing manis ni..

saya selalu merasa kaki dan tangan kebas di waktu malam.. ada orang cakap tu tanda kencing manis tinggi. tapi tidak pulak berlaku pada saya. bacaan kencing manis saya..ok-ok saja. saya rasa mungkin di sebabkan oleh hobi saya makan ais! ais bagi saya macam biskut! so.. sejuk melanda.. dengan usia yang dah menjangkau 41 tahun ni.. rasanya badan makin tak tahan dengan sejuk.. apatah lagi tidur dalam aircond sentiasa!

sebenanrya bukan senang nak dapatkan bacaan gula yang stabil dalam keadaan saya yang makan takde pantang larang.. teh tarik.. nasi minuman manis.. memang hobi! kadang ada rasa.. kalau tetiba aku mati.... tapi selalunya fikiran tu cepat berlalu apabila memikirkan.. tu semua urusan Allah..

tetapi.. sempena 2015 ni saya berazam untuk cuba mengekalkan pengambilan suplimen yang sangat membantu saya ni di samping nak menjalankan diet! InsyaAllah saya akan mencubanya dengan jaya demi kelangsungan kesihatan yang baik.. Sebenarnya saya berhajat untuk stop pengambilan suplimen ni sebab harganya agak mahal.. tetapi kebetulan bulan ni PROMOSI produk berlangsung! saya pun tak jadi lah stop..!

Nak tau apa suplimen yang saya maksudkan? meh la pm saya di number 0125656085.. saya kongsikan pengalaman saya menggunakan produk ini sejak hampir setahun yang lepas 




No comments:

Post a Comment