Saturday 3 January 2015

kisah tahun pertama

Salam sahabat maya sekalian.. semoga kita sentiasa di berkati dan dirahmatiNya sentiasa.. kali ni meh aku kongsikan pengalaman tahun pertama menyertai SHAKLEE.

Selama setahun ni SHAKLEE tidak pernah mengecewakan dari segi sumbangan pendapatan sampingan kepada aku. Setiap bulan tiga angka..empat angka akan menjengah ke akaun aku. Rasa lega dan rasa berbaloi sebenarnya. Siapa nak bagi duit tengah bulan kan? tapi SHAKLEE memang bagi..

Keadaan aku yang sangat sibuk ni pun masih boleh mendapat pendapatan sampingan ini. Sebenarnya kalau betul tumpukan sepenuhnya.. memang berbaloi hasilnya dengan menyertai SHAKLEE ni..

Berbaloi dari segi pendapatan sampingan.. berbaloi juga dari segi pengetahuan untuk ber bisnes.. berbaloi dari segi kesan penggunaan produk yang sangat berbaloi..

tahun 2015 ini aku mengharapkan pendapatan dari sumber SHAKLEE ni semakin stabil dan kesan penggunaan yang berterusan produk SHAKLEE ni akan membuatkan hidup aku lebih selesa dan bertenaga..

pada rakan di luar sana.. kalau rasa boring takde apa nak buat.. atau tercari-cari bisnes bermodal kecik .. berisiko kecik.. tapi pulangan yang berbaloi.. boleh PM 0125656085 aku akan cuba bantu korang untuk yang terbaik..

No comments:

Post a Comment