Friday 2 January 2015

jana pendapatan sampingan bersama shaklee

salam sahabat maya sekalian. bertemu di tinta bisu ini moga ada manafaat untuk kita bersama walau sebesar zarah sekalipun. kerana setiap kebaikan yang berterusan itu adalah yang terbaik dari yang terbaik. Insya Allah. 

kali ini aku kongsikan cara untuk menjana pendapatan sampingan melalui shaklee. aku kongsikan cerita ini adalah berdasarkan pengalaman aku sendiri. bukan sekadar cakap kosong untuk menarik perhatian orang semata-mata. aku kategorikan ianya sebagai pendapatan sampingan kerana aku masih bekerja makan gaji sehingga ke hari ini. dalam masa yang sama memang ramai jugak dalam kelompok rakan bisnes shaklee aku yang telahpun berhenti dari makan gaji dan memberikan sepenuhnya tumpuan terhadap bisnes ni.

bisnes ni takde cara taja orang kita naik.. orang bawah teruk buat kerja. tidak sama sekali. bagi aku ianya adil.. sebab yang atas tetap perlu bekerja walau tak seteruk yang bawah .. tetapi mereka juga bermula dari bawah..

untuk jana pendapatan terlebih dahulu korang kena jadi ahli.. cara jadi ahli ada dua.. atas belian dan membayar secara tunai untuk seumur hidup.

di samping korang dapat pengalaman yang menarik bersama rakan rangkaian bisnes yang aku sertai ini.. koprang dapat jana pendapatan dari dua sudut.. yang pertama adalah dari sumber jualan harga runcit.. dan yang kedua adalah dari uv barang korang kumpulkan.. menarik kan?

nak tau lebih menarik.. hubungi saya..0125656085


No comments:

Post a Comment