Monday 19 October 2015

Omega ubat kurus?

Salam sahabat maya sekalian.. saya tau saya ada pengikut setia.. walau tidak ramai tapi viewer blog saya setiap hari adalah meningkat! Alhamdulillah.. terima kasih peminat misteriku!

Entry kali ini saya kongsikan kembali cerita tentang produk omega. Dulu saya fikir saya handal menulis. Semua produk saya nak share kan. Tapi apabila masuk dua tahun menjadi SID sah shaklee saya fikir lebih baik saya tumpukan lebih banyak sharing berkaitan produk yang saya memang makan. Dan antara yang memang saya makan adalah omega guard shaklee ini.

Saya ceritakan dari sisi untuk membantu menyusutkan berat badan. Ramai orang nak kurus tapi tak konsisten pun tak menjadi. So.. konsisten adalah amat penting. pengambilan omega yang berterusan sememangnya dapat membantu menurunkan berat badan secara semulajadi. tidak drastik dan tidak perlu berlapar.

Ini kerana minyak ikan mengandungi satu jenis bahan yang menyebabkan selera makan dapat dikawal dan sebab itulah ramai yang nak kurangkan berat badan ambil omega ini. Sekaligus dapat mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL dan baik untukkesihatan jantung. Disamping itu juga omega membantu untuk meredakan masalah sendi dan tulang kerana minyak ikan ini berfungsi sebagai pelincir kepada sendi. 

Pada masa yang sama omega baik untuk mereka yang asma kerana ianya bersifat memanaskan paru-paru.Anak seawal umur setahun sudah boleh diberikan Omega ni. Tapi jangan di picit ke dalam mulut! Anak saya berbuat begitu langsung jadi fobia! Ada cara lain selain di telan terus sebiji omega ni. caranya..picit dalam susu atau picitkan dalam sup mereka..

Selamat mencuba rakan semua! 

Norlida ali SID no 1076533
Pengedar SHAKLEE area balik pulau dan sekitarnya
whatsapp 0125656085
Fb address norlyda ali
Page pakar nyata jelita
Wechat nelly020974
Instagram idaally


No comments:

Post a Comment