Tuesday 6 October 2015

lemah tenaga batin?






Salam sahabat maya sekalian.. kita teruskan cerita tentang hypertensi atau darah tinggi..

masuk pada tahap ketiga tanda mengalami darah tinggi ini agak menakutkan! Lemah Tenaga Batin atau Mati Pucuk. Persembahan Tidak Tahan Lama. Tidak kira lelaki atau perempuan, masalah Tekanan Darah Tinggi akan mengganggu sistem hormon dan pengaliran darah badan anda dan menjejas kualiti hidup seks anda. 

Part yang ni sukar untuk di jelaskan. sebab dia bergantung juga pada setiap individu. Kekerapan hubungan seks tidak bermakna seks itu berkualiti. Sistem hormon yang terganggu ini mungkin menyebabkan pasangan akan terasa perubahan pada persembahan pasangan mereka.

Jadi, jika anda rasakan kualiti hubungan seks semakin menurun...berhati-hatilah! bimbang anda salah seorang dari mangsa hypertensi tanpa sedar!

jika entry sebelum ini saya kongsikan pengalaman saya dapat menurunkan berapt badan sebanyak 14kg dalam masa 18 bulan. kali ini saya kongsikan pengalaman saya setelah saya berhenti mengambil omega. Berat badan saya naik 2.8kg dlm masa lebih tiga bulan tanpa OMEGA! dan bacaan darah ssaya tidak stabil.. bak kata orang turun naik!

Jesteru itu saya tekad untuk mengambil OMEGA semula. dan jangan lupa omega lebih baik di ambil secaa berpasangan! apa pasangannya? ikuti saya pada entry akan datang!

stay tune!


Norlida ali SID no 1076533
Pengedar SHAKLEE area balik pulau dan sekitarnya
whatsapp 0125656085
Fb address norlyda ali
Page pakar nyata jelita
Wechat nelly020974
Instagram idaally
 

No comments:

Post a Comment