Sunday 5 April 2015

sakit kaki sampai tak boleh berjalan?

Pengalaman yang sangat mengerikan ni berlaku dalam kalangan keluarga terdekat saya.. iaitu adik saya sendiri.. sehinggakan dadah jenis moffin disuntik pun tak dapat menghilangkan sakit kaki dia! bayang kan! Setiap pergerakan sangat terbatas, dan dia pernah rasa tertekan kerana memikirkan kemungkin LUMPUH!

sebenarnya saya sendiri memang pernah mengalaminya lima tahun lepas.. walau hanya beberapa hari.. tapi semua tu merupakan igauan ngeri dalam kehidupan saya.. selelasp kejadian itulah kaki saya sentiasa mudah rasa kebas.. dan sendi rasa macam longgar je..

rasa ngilu bangun pagi tak usah cakap lah.. memang tu lah yang kena hadapi bertahun-tahun.. tapi.. sejak setahun kebelakangan ini saya dah temui jalan penyelesaian kepada masalah saya ni.. sangat mujarab untuk saya.. tapi mungkin juga tak mujarab kepada orang lain.. hendak pulak kalau masalah dah lama berterusan..

selalu kita fikir umur dah banyak baru akan ada gangguan begini.. masa muda takyah la makan apa-apa suplimen.. hakikatnya dalam kehidupan serba moden sekarang.. doktor sendiri memang mengesyorkan kita mengambil makanan tambahan secara terancang..

so untuk kesihatan sendi dan tulang saya ni.. ada petua yang saya amalkan. ada suplimen yang saya makan hari-hari tanpa GAGAL!!

nak tau lebih lanjut.. meh hubungi saya.. dgn salah satu cara di bawah ni..


Norlida ali SID no 1076533
Pengedar SHAKLEE area balik pulau dan sekitarnya
whatsapp 0125656085
Fb address norlyda ali
Page pakar nyata jelita
Wechat nelly020974
Instagram idaally

No comments:

Post a Comment