Saturday 4 April 2015

kekeringan melanda!

Siapa yang rasa hidupnya sentiasa di kelilingi oleh perkataan KERING?


Sebenar perkataan kering ni punyai banyak makna kalau kita teliti bebetul.. kalau selalu tempat tu berair.. tetiba takde air boleh di kategorikan kering.. kalau kemarau lama hujan tak menjelma juga boleh dikatakan kering lah alam sekitar.. dan.. ada juga org menggunakan perkataan kering ni untuk menggambarkan ketiadaan wang!!

macam-macam kan? 

dalam situasi saya kali ni.. saya kering jugak! tapi bukan kering duit..bukan kering takde air.. tapi saya kekeringan idea! semenjak kebelakangan ini rasanya tepu kepala nak berkongsi cerita tentang apa di dalam blog yang tak seberapa ini.. kalau dulu rasanya idea sentiasa ada untuk di kongsikan ataupun perasaan hendak di curahkan..

mulanya dengan kekangan masa ketika suami cedera.. kekeringan idea tu datang seiring dengan kekangan masa tu.. so.. memang rencahnya cukup.. maka keringlah jugak post-post di dada blog saya nih..

ketika saya menulis ni jam dah pun cecah pukul dua pagi.. kalau dulu dengan kesibukan belajar.. siapkan tesis.. saya masih mampu cabar diri untuk seiring menjalankan bisnes.. tapi sekarang.. sudah selesai tesis.. tapi bisnes pun seakan lesu.. cuma.. saya masih beruntung kerana dalam perniagaan online ni.. kastemer tetap akan return pada kita. nak pulak kalau dia rasa kita seller yang ramah dan menjaga hati mereka... Alhamdulillah.. cuma bonus tak boom! mcam selalu..

tapi hari ni.. ketika saya menulis ni.. saya tetiba bersemangat..!! sebab april menjanjikan double bonus untuk mereka yang rajin! so saya memang kena rajin sebab nak double bonus yang shaklee tawarkan!!

jom lah sertai bulan ini juga sebagai salah seoang keluarga shaklee yang sangat membantu saya menjaga kesihatan dengan lebih baik dan menjana pendapatan sampingan yang menarik!


sesiapa yang berada di sekitar balik pulau.. boleh PM kalau nak berjumpa secara real life... kita bincang-bincang plan pendapatan ni.. secara sampingan berbaloi.. secara sepenuh masa lagi berbaloi-baloi..



Norlida ali SID no 1076533
Pengedar SHAKLEE area balik pulau dan sekitarnya
whatsapp 0125656085
Fb address norlyda ali
Page pakar nyata jelita
Wechat nelly020974
Instagram idaally

No comments:

Post a Comment