Thursday 1 January 2015

gembira rasa di hati..

assalamualaikum dan salam sejahtera kepada sahabat maya sekalian.. moga kita semua di rahmati dan terus di berkati hendaknya.. pada sesiapa yang keluarga atau sahabat handai yang terkena musibah banjir tu.. harap semua semakin baik lah kan..

hampir setahun sudah berlalu saya mengamalkan pengambilan suplimen dibawah keluaran SHAKLEE. bukan lah terlalu taksub tapi saya memang mendapat kesan yang sangat baik selepas mengamalkan beberapa produk yang bersesuaian dengan keperluan kesihatan saya..


antara produk yang sangat berpuashati bila mengamalkannya adalah VIVIX saya tidak overclaim kata produk ini menyembuhkan.. sebab saya pernah cuba tinggalkan beberapa minggu.. bacaan gula saya naik sedikit.. tetapi saya merasakan pengambilan yang berterusan dapat memberikan kesan yang lebih baik di samping penjagaan pemakanan.

apabila mengambil produk ini secara tak langsung saya mendapat bonus untuk kelebihan yang lain.. saya mendapati kulit muka semakin lembut dan sekata. bintik-bintik hitam hitang sedikit demi sedikit..seronokkan? walaupun harganya dikategorikan agak tinggi.. tapi dengan kesan yang pelbagai rasanya amat berbaloi jika kita mengamalkannya.. 

satu lagi yang saya seronok bila mengamalkan pengambilan VIVIX ni.. saya jadi sentiasa bertenaga dan cergas! bangun pagi tidak lagi lemau dan berat kepala. rasa tak selesa akan muncul kalau saya tinggalkan pengambilannya..

jom try sebotol dulu.. sementara promo ni harga memang berbaloi..

jangan segan dan ragu.. hubungi saya di 012-5656085


VIVIX


No comments:

Post a Comment