Wednesday 1 October 2014

tragedi shaklee di bulan oktober!

Salam sahabat maya sekalian! Dua hari menyepikan diri sebenarnya nak bagi korang suspen sikit tunggu bait-bait kata aku! Apa khabar sahabat misteri ku? Harap korang yang membaca ini dibawah lindunganNya..dan baik-baik belaka. Bahagia-bahagia belaka..mulia-mulia belaka hatinya..

Haaa!!! Berkisar pada kisah tragedi oktober ni teringat aku kisah promosi ESP.. Sebenarnya aku memang menunggu apakah promosi bulan ni.. Baru nak hai..hai kat korang kat sini! Tengok-tengok ESP! Wah!! Bahagia ku rasa! Kenangan promosi ESP ni time mac dulu menggamit lg! Bulan promosi ESP tu la aku merasa bonus EMPAT angka yang gilang gemilang! Time tu aku baru je naik rank sebagai senior supervisor..semangat berkobar-kobar jadinya. Ibaratnya.. Time mac tu la aku mula fokus untuk jadi dealer yang baik.. Pengguna yang tegar..dan pekongsi maklimat yang prihatin!

Sangat berbaloi join shaklee aku rasakan mulai saat itu. Dan bermula bulan mac jugaklah aku mula melahirkan anak-anak bisnes ku! Walaupun shaklee tidak menjanjikan bulan dan bintang bila kita berjaya ada anak bisnes baru.. Tapi aku seronok makin ramai pengguna menjadi keluarga besar shaklee secara rasmi!!
Harap oktober ini tragedi mac akan berulang dengan lebih gemilang! Siapa tau daribonus empat angka.. Dengan promoi esp ni.. Mencipta tragedi bersejarah aku mencapai bonus LIMA angka! Sapa tau kan?? Doakan ye sahabat maya sekalian.

So.. Sapa nak merasa ESP.. Dia buleh dpt kulit cantik.. Dapat berdiet.. Dan lhas bagi ibu-ibu yang bg bf.. ESP dapat.memeriahkan lagi susu korang! Beli set.. 6 free 1.. FREE gak membership!! Joommm!!! Sapa tau korang jugak boleh dapat macam aku! Berbonus empat angka bila bulan promosi ESP ni..

Pm 01135078334

Sekitar bayan lepas..balik pulau..teluk kumbar free pos! Aku dtg depan pintu hantar!


1 comment:

  1. Memang tragedi oktober sungguh..setahun 2x promo esp..sangat best esp ni..rugi sapa2 xdapatkannya sekarang

    ReplyDelete