Monday 15 September 2014

shaklee, artis dan aku

salam sahabat maya sekalian..

hari ni isnin dah.. sekejap lagi aku nak bertolak balik ke kampung ku di pahang. sebelum tu nak aku coretkan buat tatapan kalian sebagai sajian untuk korang tersenyum sumbing bila membaca blog aku ni! hehehe!

shaklee rasanya takde duta tertentu untuk memperkenalkan atau mempromosikan produk dia. tapi secara tidak langsung.. pengakuan artis macam ayu raudhah mengatakan pengambilan vivix membantu penjagaan kesihatan dia.. so.. ada la juga sumber promosi dari kalangan artis!

tu kisah shaklee dan artis..

ni kisah aku dan artis lak! hahaha! aku sangat sukakan hiburan suatu ketika dulu. sanggup redah ladang sayur dan di kejar anjing semata nak tengok konsert wing! sanggup datang naik bas  ke KL nak cari umah artis! bayangkan lah kegilaan aku terhadap hiburan..! tapi tu suatu ketika dulu la ye, zaman jahiliah aku..

paling aku tak boleh lupa .. aku adalah peminat tegar kumpulan SLAM..! aku amat meminati lagu-lagu diaorang. dan peluang aku terbuka luas untuk berbaik dengan diaorang secara alam realiti kerana ketika zaman mereka popular.. aku bekerja dalam bidang penerbitan majalah hiburan!

kemana sahaja aktiviti mereka aku akan ikut. kalau jauh aku sanggup ambik cuti tu!! sudahnya dari sekadar peminat dan artis.. aku jadi sahabat diaorang.. bertahun jugak lah aku rapat dengan diaorang dan sekali dengan pengurus diaorang dan PR diaorang.. abg johan dan kak yati pun baik orangnya..

itu kisah berbelas tahun dulu.. sekarang seiring dengan peningkatan usia.. dan kerjaya yang berbeza.. dunia hiburan bukan lagi satu kegilaan buat aku. perubahan diri dan situasi kerja aku sekarang tak pulak bawak aku membenci segala benda berkaitan hiburan.. aku masih berkawan dengan rakan-rakan yang bekerja sebagai wartawan hiburan.. menghormati kerjaya dan minat depa..

aku bukan sesiapa nak menghukum kehidupan dan kerjaya mereka. aku adalah manusia biasa.. yang hidup untuk terus saling menghormati dan melengkapi .. 

p/s kengkadang kan.. aku rasa aku syok sendiri je mengarang entry.. tapi aku tau ada orang suka baca sebab setiap hari viewer naik bilangannya!! wakakakka!!

No comments:

Post a Comment