Saturday 20 September 2014

pengubat hati lara!

Salam teman maya sekalian.. Agak lama kali nitiada post dari blog comel ku ini.. Sejak selasa.. Bawa ke rabu.. Memang faham line di kampung dan perjalanan ke penang semula membataskan.. Tapi bila balik di rumah sendiri.. Wifi juga bermasalah.. Aduhhh! Memang mencabar minda..sudahnya terpaksa tunggu dan lihat.. Mungkin ada benarnya line dan jenis fon memainkan peranan..

Akhirnya setelah 4 hari tidak dapat menulis disini.. Berjaya juga di saat ini ku terjah blog ini.. Setelah beberapa kali sign in dan sing out..Akhirnya.. Coretan ni jadi tatapan kalian.

Mlm ini nak aku kongsikan kisah tentang motivasi diri.. Untuk kalian dan untuk diri aku jugak..

Tadi aku terbaca status seorang yang telah bergelar master dalam shaklee.. Ceritanya begini..

Ada org bertanya pada dia bagaimana hendak mencapai kejayaan.. Mcm org duk tnya dia la bagaimana dia boleh berjaya dalam masa yang tak terlalu panjang..

Tapi soalan itu dibalas dengan aoalan juga.. Di soalnya balik.. Dah buat ke semu yang di ajarkan?

Lalu aku terfikir.. Tak memberi faedah mengkaji bagaimana si polan..si polan boleh berjaya.. Tetapi mendatangkan faedah jika aku lakukan semua yang telah di ajarkan oleh yang telah berjaya.. Oleh upline..

Moralnya.. Tak perlu sibuk hal orang yang berjaya atau tidak.. Tapi sibukkan diri kita dengan melengkapkan semua ilmu yang telah di ajar pada kita!

Hendak pulak leader yang baik memang ada dalam group biz shaklee aku..

Ada yang berminat nak join? Semangat ak amalkan segala ilmu?

Silakan whatsapp 01135078334
Fb address norlyda ali
Page pakar nyata jelita
Wechat nelly020974
Instagram idaally

Twitter lupa!! Jap eh.. Esok lak! Hehehe

No comments:

Post a Comment