Sunday 21 September 2014

Cinta Shaklee.. cinta suci!



CINTA? Ramai yang suka menuturkannya. Samada secara serius.. secara bergurau dan tak kurang juga dalam lakonan!
 
Korang macamana?

Kalau Tanya aku.. aku ada beberapa perkara yang ku anggap telah jatuh cinta! Selain Allah.. Allah tidak boleh di banding dengan cinta terhadap apa jua yang lain ye!

Aku nak ceritakan cinta terbaru aku aje!! Apa lagi kan kalau tidak bersama Shaklee!

Cinta kali ni membawa makna juga kerana sedikit sebanyak perubahan berlaku dalam hidup. Antara yang ketara. Aku semakin berubah ke arah yang lebih posititf sentiasa, lambat nak dating rasa down juga.. walau kadangkala down juga! tapi tidak lah macam dulu selalu sikit hal je akan rasa down sangat dan sedih sangat.

Setiap hari group Shaklee aku ni akan ada kata-kata motivasi dari leader yang telah Berjaya.. perkongsian pengalaman dan mcam-macam tips berguna untuk orang baru macam aku ni..semua tu akan menyumbang kepada positif nya diri aku untuk mengharungi ranjau kehidupan..khususnya dalam melayari bisnes Shaklee ini berseorangan tanpa sokongan sesiapa.. hanya ada kata sindir dan pandangan sinis dari orang terhampir je yang melingkari kehidupan aku..


Ni kisah pendek je.. supaya korang stay tune kat blog nih!! hehehe

nak kenal aku? nak join shaklee under group aku? jommm!!

whatsapp/telegram 011 35078334
FB norlyda ali
IG idaally
wechat nelly020974
page pakar nyata jelita



No comments:

Post a Comment