Friday 12 September 2014

prejudis sungguh terhadap suplimen

salam sahabat sekalian..

bersiaran lewat malam hari dek kesibukan megurus rumah tangga! hari ni hari jadi anak sulong aku.. so sibuk puaskan hati dia!

kali ini aku ceritakan tentang pandangan atau penerimaan sese orang terhadap pengambilan suplimen dalam kehidupn mereka.. 

semua catatan aku tidak ada kena mengena dengan sesiapa ye.. sekadar pandang peribadi dan pengalaman aku sendiri je..

ada sorang kawan aku ni memang bekerjaya profesional.. berpendapatan 4 angka tetap sebulan. tapi sangat tidak membina segala komen dan pendapatnya kalau bercerita pasal suplimen..  aku taktau la kalau yang dia memang anti dengan shaklee tapi tak produk lain kan.. tapi boleh jadi bergaduh kalau bercerita pasal suplimen dengan dia.. sudahnya aku malas nak layan segala macam pertanyaan dia. dan apa dia buat lepas tu tag aku pada negatif story pasal shaklee la.. tapi aku takde apa pun sebab segala mak viral dalam internet tu dah ada jawapan dari shaklee secara formal..

tu cite sorang yang profesional tapi prejudis


sorang lagi ni dia tidak bekerjaya profesional.. juga rakan aku.. tetapi dia sangat optimis dengan pengambilan suplimen. katanya dia sangat berminat dengan pemakanan tambahan ni. dia faham situasi sumber pemakanan kita sekarang memang tak mencukupi segala nutrisi yang di perlukan badan.. dia memberitahu aku.. dia takde sebarang penyakit tapi dia nak consume secara tetap vivix mulai bulan depan!!

haaaa..!! tu la cerita tengah malam aku!!

No comments:

Post a Comment