Thursday 25 September 2014

pengedar shaklee kehilangan misteri

salam sahabat maya sekalian.. untuk kesekian kalinya terputus hubungan sehari semalam. ntah la mana silapnya update dengan telefon tak ada post tu. dan lebih malang taktau ke mana hilang. sebenarnya kerap kali dah aku alami kehilangan misteri ini. bukan sekadar update blog. pernah berlaku aku update page.. update wall.. Facebook.. HILANG! tak apa lah .. kita tinggalkan kisah kehilangan misteri tu.. jangan kehilangan pembeli sudah! 

kali ni meh aku kongsikan cerita tentang aktiviti mengedar shaklee! hehehe! bagi bahasa power sikit.. biarlah orang kata syok sendiri! kerana aku penuh yakin suatu hari pasti muncul pembeli setia melalui blog aku ni.. sebab aku adalah pengedar SAH SHAKLEE di kawasan balik pulau, teluk kumbar dan bayan baru. sesiapa yang nak kan barang.. belum jadi ahli.. meh join ahli.. kalau rasa bersedia nak terjun dalam dunia bisnes online atau bisnes yang bermodal rendah.. SHAKLEE adalah bisnes yang tepat dan berbaloi-baloi.

sekarang ni di samping boleh menjadi pengedar.. aktiviti aku adalah sebagai pengguna TEGAR SHAKLEE. percaya atau tidak, sejak sembilan bulan lepas.. sejak aku bergiat aktif sebagai pengedar, aku telah mempelbagaikan lagi penggunaan aku pada produk SHAKLEE ini. kalau sebelum ni aku hanya mengambil Alfalfa dan Vitamin E.. sekarang aku menggunakan hampir 10 jenis suplimen shaklee!

aku guna = omega+alfalfa+garlic - untuk mendapatkan bacaan tekanan darah yang normal. penggunaan yang ni memang dah pun aku nikmati kesannya. yang mana dah lebih 6 bulan aku tidak lagi pernah ada bacaan DARAH TINGGI.

aku guna = vivix + Performance drinks + ESP - untuk mendapat kestabilan gula dalam darah. tetapi vivix aku ambil hari-hari. manakala performance drink sewaktu memerlukan. anggaran 3-4 kali seminggu. ketika badan terlalu penat dan nak menghalang makan terlalu banyak bila tiba waktu makan.

aku guna = AJHT + ostemetrix - untuk melegakan sakit kaki dan berkaitan dengan sendi. memang menampakkan hasil yang berbaloi-baloi. sejak menggunakan lebih dari 6 bulan dahulu.. memang sangat-sangat membantu melegakan sendi dan kaki aku yang selalu bermasalah ini.

aku guna vitamin c - untuk mencantikkan kulit aku dan nak jadikan tumit tidak merekah lagi.. alhamdulillah tumit kaki aku makin halus dan pendarahan sewaktu memberus gigi dah tidak ada lagi. selepas dua bulan aku menggunakan dengan konsisten.

haa... korang hadoo? hahaaha! tu tak termasuk yang baru aku cuba seperti herbalax .. COQ10, corotomax, zinc.. aku juga sudah mula menggunakan pencuci muka serta syampoo jenama SHAKLEE!

jadi penggunaan produk ni korang boleh tanya aku direct keberkesanannya.. kalau yang lain bukan takde penerangan tapi tidak lah ada testimoni sendiri!

so.. sapa yang rasa tertarik nak tau.. silakan!!

Silakan whatsapp 01135078334
Fb address norlyda ali
Page pakar nyata jelita
Wechat nelly020974
Instagram idaally


No comments:

Post a Comment