Tuesday 23 September 2014

kenapa pilih shaklee tidak yang lain

Salam sahabat maya sekalian.. Semog  semua sentiasa di lindungi rahmatNya. Hari ni aku nak berkongsi cerita tentang pilihan dan kita. Dalam kehidupan kita ada pelbagai pilihan. Selalu kita sebut tuhan yang menentukan.. Tetapi sebenarnya kita yang pilih..sebab usahadan ikhtiar adalah hak kita.

Sebagai contoh mudah.. Join shaklee ni.. Ia adalah pilihan samada korang nak join sekadar untuk belian keperluan diri dan keluarga atau korang pilih untuk menjadi pwngguna dan pwnjual. Pilihan kan? Jadi tidak ada sebab kita nk rasa alaaaa.. Dia boleh la.. Rezeki dia.. Tu berjaya.. Hakikatnya kita yang dah pilih taknak pun cuba berniaga..

Dalam situasi join shaklee sebagai pengguna sahaja pada awalnya. Tetapi perkenalan dengan upline secara tidak dirancang menerbitkan rasa minat untuk mencuba sebagai peniaga pula. Keahlian hanya rm65+10 untuk mendapatkan starter kit dan kos pos.. Kos 75 tu hanya sekali seumur hidup.. Aku merasakan tidak ralat untuk keluar rm75 seumur hidup untuk memulakan tapak bisnes secara online..

Bila dah mula join.. Aku merasakan pilihan aku tepat dan berbaloi. KERANA aku menjadi lebih sihat dengan menggunakan pelbagai lg produkshaklee. Dan paling penting.. Tanpa akusangka sale mencecah 4 angka berjaya aku erolehi seawal 3 bulan aku menyertai shaklee!

Sejak itu aku tak pernah rasa nak berhenti mencari sale dan peluang meningkat ruang naga aku.. Bermula hnya di facebook.. Sampai l disini.. Di blog comel ini..

Kalau ikutkan.. Pendapatan aku mencukupi untuk kehidupan aku sendiri kerana suamj aku pun bekerja tetap. Pendapatan 9 ribu sebulan untuk kami berdua cukup untuk kami dan dua anak kami. Tetapi aku merasakan PELUANG untuk mendapat pedapatan sampingan ada.. Jadi kenapa aku nak lepas kan?

PILIHAN kan?

So.. Kepada sesiapa di luar sana.. Rebutlah peluang perniagaan berisiko rendah ini.. Atau hampir tiada risiko yang erlu kita tanggung.. Shaklee adalah produk yang dah kukuh jenamanya di pasaran.. Kita sebagai pwngantara sahaja!

Jom..! Cuba dulu.. Pilih yg terbaik




1 comment:

  1. betul tu hidup ni adalah pilihan. syurga dan neraka juga pilihan.

    ReplyDelete