Friday 26 September 2014

bertambah sihat dengan shaklee

salam sejahtera sekalian .. terima kasih kerana sudi membaca titipan dari aku yang tak seberapa ni. kali ini aku kongsikan cerita tentang faedah kesihatan yang aku dapat dengan mengambil suplimen shaklee ni. kali ini aku nak lebih berfokus berkongsi cerita manis berkaitan penggunaan aku dengan produk ini.

sebetulnya aku terbeli je VIVIX tu pada bulan 5. itu pun sebab nak mencukupkan korum kengkawan nak main kutu VIVIX.. lawak kan? siap main kutu lagi nak dapatkan VIVIX tu.. tengok betapa powernya VIVIX SHAKLEE. kuasa tarikan yang hebat untuk orang terus membelinya.

pada diri aku pulak.. kebetulan banyak dah info yang aku tahu banyak tertimoni pasal VIVIX ni. aku membaca pelbagai sumber tentang kandungannya yang membantu menurunkan kadar gula. apakah fungsi kandungan yang dapat membantu menurunkan kadar gula dalam darah. jadi.. kebetulan dapat VIVIX di tangan tu aku mencubanya. nak pulak time tu aku memang ada masalah pada kaki aku yang sering aku garu dan jadi berkudis dan berkuping setiap masa.. elok je .. garu.. jadi balik.. macam tu la berulang-ulang. kebimbangan memang ada.takut merebak ke celah jari.





ini adalah kaki sebenar aku! memang segan.. tapi demi nak membuktikan aku bersunguh nak berkongsi kebaikan produk ini aku tunjukkan. InsyaAllah untuk kesihatan tiada mudarat untuk aku tunjukkan kaki ini. sekarang aku amat berpuashati dengan keadaan kaki aku yang dulu teruk sekarang tidak lagi.. tiada kesan hitam dan kulit punya tekstur seperti biasa. tidak jadi licin je macam sesetengah orang mampu sembuhkan luka.. tapi tempat tu jadi licin tanpa tektur kulit semulajadi..

so.. aku harap ini pengkongsian berguna. berbelanja lebih tidak mengapa janji berbaloi. itu prinsip aku. sehingga sekarang sudah 4 bulan aku makan suplimen yang sangat mudah di ambil ini. aku berhasrat untuk meneruskan sehingga ke enam bulan. selepas itu baru nak stop .. nak tengok adalah perlu bergantung selamanya dengan vivix atau bila dah tak makan kudis menjadi semula.. eksperimen pada diri sendiri!

ada yang berminat.. jangan malu jgn segan..

Silakan whatsapp 01135078334
Fb address norlyda ali
Page pakar nyata jelita
Wechat nelly020974
Instagram idaally

 

No comments:

Post a Comment