Monday 18 August 2014

Berperang dengan diri dan shaklee!

Salam sahabat maya sekalian.. Hari ini bersiaran lagi secara bisu tapi tetap bersamamu!

Pada saat aku menulis ni perasaan bercelaru dalam diri. Memikirkan study yang tak kunjung habis.. Memikirkan bisnes shaklee yang semakin mendapat tempat dihati.

Paham-paham je lah kan.. Bila sesuatu dah mendapat tempat dihati semuanya serba tak kena kalau sehari tak melihat atau tak berbicara tentangnya. Macamtu lah kuatnya ikatan rasa aku dan shaklee!

Seronok bernniaga sambil mwngumpul kawan baru memang amat terasa sejak aku join bisnes shaklee ni. Selama ni tak pernah kan..join mana-mana bisnes bergerak berkumpulan begini. Walau pun sale perlu di lakukan dengan sendiri tapi kerjasama berkumpulan amat kuat dalam bisnes ni.

Walaupun aku lom menikmati jualan melalui blogcomel ni namun ikatan yang kuat membuatkan aku terus percaya..suatu hari nanti pasti ada!

No comments:

Post a Comment