Saturday 16 August 2014

dunia indah shaklee

shaklee menambahkan keceriaan hidup! tak percaya?

kena percaya lah.. sebab ini kisah aku!

sebab apa aku kata dunia indah shaklee...sebab makan produknya memang berbaloi bagi orang macam aku ni.. orang yang kurang macam-macam dalam badan.. maklum lah umur dah meningkat..

yang berikutnya kenapa shaklee membawa keceriaan kepada aku ialah.. shaklee je yang boleh bagi duit kat aku setiap tengah bulan! sapa tak rasa indah kan? tengah bulan tengok dalam akaun ada duit.. walau belum puluh ribu..tapi apa yang aku dapat aku bersyukur sangat!

seterusnya kenapa aku ceria dengan shaklee.. sebab bila menyertai keluarga besar shaklee ini lah aku bertambah kawan.. pertambah pengetahuan dan bertambah amalan.. bukan nak berlagak atau nak menunjuk tapi perkara baik harus kita war-war kan.. 

dalam group yang aku sertai ni kepala paling atas adalah muslim. cara berniaga yang di ajar memang berlandaskan agama.. konsep sedekah.. zakat.. tak pernah dilupakan.. sentiasa di perbaharui ingatan tu setiap kali bonus menjelma!

korang tak rasa ke keindahan tu..? kalau korang nak rasa keindahan berSHAKLEE.. mai join ahli dengan aku.. sambil kesihatan terjaga..pendapatan juga bertambah..

nak jadi ahli pun ada pilihan..

buat belian RM650++ terus layak untuk keahlian PERCUMA

satu lagi membayar harga RM65 untuk starter kit dan + pos rm10.

pilih je yang mana.!!

No comments:

Post a Comment