Tuesday 3 June 2014

dunia indah SHAKLEE

Assalamualaikum pd yg sudi membaca...

hari ni aku kongsikan dgn korang ttg harapan dan perasaan aku kala ini...

aku bertambah seronok buat biz ni.. walau kdg2 muncul rasa kecewa kalau takde sale seharian...

tapi semangat tu tak padam.. naik balik bila ingat pesanan leader aku.. katanya.. taknak ke lebih bnyk dpt memberi?? betul jugak tu..

bila lagi nak merasa leh derma ribu riban..
bila lg nak merasa leh bayar zakat 4 angka..

semua tu saham akhirat kan..

dalam hal dunia lak aku terfikir..

bila lg nak p mekah..umrah ke haji ke..
bila lg leh jadi senang bebas hutang..
bila lg leh bercuti.. nak je terus pegi takyah tunggu simpan2..

so semangat tu sentiasa ada...

korang tak nak ke?

jom la.. tak rugi labur RM75.. berbaloi insyaALLAH..

PM
IDA ALI
013-2981532/01135078334

No comments:

Post a Comment