Sunday 1 June 2014

1 jun 2014

assalamualaikum..

nak cite apa eh?
hari ni hari ahad.. hari kelima cuti skolah.. rasa ringan sikit kepala sbb duk umah je... jauh dari keadaan bingit yg selalu kena hadap kat skolah..

kiranya bila cuti nya hadap bingit anak2 yg dua org tu je la..!!

sesekali terfikir.. seronok kalau kerja dari rumah je.. cikgu online.. boleh gitu? heheeh

tapi dlm biz SHAKLEE yg aku ceburi dah 5 bulan ni rasanya cikgu onlinenya mmg bagus2.. berdedikasi dan penuh kasih sayang orgnya..

aku bangga tgk wanita muslimah..berjaya.. muda2 lagi..

dan.. aku berharap aku akan ada peluang nak jadi mcm diaorang...

aku ngantuk weh!! dari kol 3.30 tadi aku lom tdo.. selesai masak tadi ni.. mcm nak tdo.. tapi teringat blog yg dah beberapa hari tak dikemas!!

ok la.. nanti sambung lg..daaaaaa

No comments:

Post a Comment