Saturday 24 May 2014

Shaklee dan aku lagi...

Pada asalnya aku mmg takde langsung hajat utk berbiz bial join shaklee ni sbnrnya.. Tapi bila masa januari aritu tetiba je.. ehhh!! sale mcm tinggi je.. mcm ok je!! terus terjebak!!

memula rasa gak.. ye ke ni leh buat duit.. sbb aku mmg tak pernah yakin dgn MLM sblm2 nih..

tapi bila dah merasa NIKMATnya hasil dari sale yg tiba2 ada tu.. aku dah tak berpaling lg.. bagi aku.. takde istilah utk berundur lagi.. yg ada hanya strategi utk menuju puncak!!!

mungkin kekangan kerjaya tak boleh tidak mmg wujud.. mana mungkin utk aku menepis segala kekangan kerjaya kerana itu pun amanah utama yg dah aku akur menerimanya sejak 10tahun dulu!!

tapiiiii...

aku sangat2 yakin.. usaha.. kehendak.. tawakkal adalah perkara yg mengelilingi kita dalam apa jua bidang yg kita ceburi..

lambat atau cepat je hasilnya tu akan dtg pada kita..

back to basic yg diterapkan dalam group SHAKLEE yg aku join ni benar2 meresap dlm diri aku.. aku bersyukur.. kalaupun sale kurang memberangsangkan.. tapi dari segi rohaninya pengisian mmg menyerlah apabila join SHAKLEE..


No comments:

Post a Comment