Sunday 25 May 2014

Shaklee merubah diri

Selamat bertemu kembali di alam maya yg penuh warna warni ni..

Bercerita tentang aku dan shaklee lagi.. shaklee telah mengubah bnyk rutin kehidupan aku. Sebagai org yg mempunyai kerjaya tetap bila join shaklee keadaan lebih mencabar.

Orang yang sukakan cabaran dan sentiasa inginkan sesuatu takkan puashati dgn melakukan satu kerja sahaja.

Rasanya mmg berbaloi lah aku join shaklee ni kerana mencabar jugak bagi aku lah!!!


Sebab.... bila join tu.. 

perlu ada kesungguhan
perlu fikir mcmana nak dptkan sale
perlu pembahagian masa yang terancang supaya tak stress
perlu adil pada diri sendiri

aku beruntung kerana join bawah upline yg sgt2 membantu.. dia tak pernah bersungut dengan apa jua cerita suka dan duka aku. Dia juga sentiasa bersedia memberikan pertolongan bila aku memerlukan.

maklum lah kan.. ada kalanya kesibukan tugas menghalang aku utk menguruskan urusan pos dgn lancar.. so dia lah yg bantu

mcm tu gak la korang.. kalau join dgn group aku ni.. mmg akan sentiasa terbuka utk di bantu oleh leader2 yg hebat2

Sekian coretan utk kali ini..

No comments:

Post a Comment