Tuesday 27 May 2014

SAMBUNGAN KISAH PAKSA DALAM SHAKLEE

Membimbing secara online. bkn kena berjumpa bertentang mata di alam nyata..

Kalau korang join group aku join ni.. keseronokan pasti korang akan dapat.. sebb kelas online mmg setiap hari ada.. boloeh dikatakan pilihan pada kita.. nak ikut ke tak.. nak maju.. KENA ikut.. nak semput.. duk je la berselimut.. 

Kena fikir.. join.. PUSH FACTOR kerana apa.?? Suka2 kah? nak kaya kah?

PART I = kerana suka-suka

Kalau join atas dasar suka2 ni mmg leh jadi duka kalau tak suka!! huhuhu!! tapi selalu kan org ckp.. bnyk benda mula dgn suka2... lama2 suka sungguh.. dan ni lah yg berlaku pada aku sebnrya pada awal aku join dulu.. aku suka2 je sebb dah lama mkn produk ni.. tak pernah terfikir nak join.. tapi bila aku berkenalan dgn mommy aku dlm SHAKLEE ni.. aku tetiba suka lak nak join.. so.. tu pasal masa memula join.. HARAM aku terfikir nak buat sale.. takde pekdah!! sebb aku mula dgn suka2

PART II = Nak kaya

Sebenarnya kalau cerita pasal kaya.. takde org kat dunia ni nak hidup susah.. betul tak? Mcm tu jugak la aku.. lepas dua bulan aku join.. aku dihujani dengan belian yg tidak di sangka dari rakan2 tempat kerja dan saudara mara.. mulai saat tu aku mula selidik.. betul ke SHAKLEE ni leh buat duit.. betul ke? betul ke? So pada masa tu.. suka2 dah jadi suka,, dan melihat yg dah lama berusaha dalam bidang ni.. mmg menjanjikan pulangan lumayan jika rajin berusaha!! kejayaan tidak datang bergolek ye!


kesimpulan pada dua part coretan aku ni.. adalah.. mmg pada awal nak join sbb kita takde hasil.. kita rasa suka2 je.. tapi.. bila kita dah nampak hasil.. kita akan rasa nak cuba lagi.. cuba lagi!! so akan timbul hasrat utk jadi KAYA! kaya bkn sekadar utk sendiri.. tapi kaya utk kita lebih bnyk boleh memberi!!

SO.. korang taknak?? suka2 je.. lepas tu aku pasti korang nak kaya bila dah nampak hasil sendiri!!!

No comments:

Post a Comment