Tuesday 27 May 2014

LEPAS JADI AHLI SHAKLEE?

Bila dah jadi Ahli SHAKLEE


Bila korang dah jadi ahli.. 

dalam group  yg aku join ni .. tiada di terapkan unsur2 paksaan utk korang berniaga. terpulang pada korang.. kalau rasa nak buat.. korang akan dapat.. habuan yg pasti buat korang tersenyum.. percayalah!!! selagi korang tak buat ,, tak rasa habuannya korang akan tersenyum jugak.. tapi tersenyum sinis.. sambil dalam hati berkata..""elehhh... ye ke;.. auta je tu.. MLM.. gitu la..""

aku dah rasa.. so aku ckp mmg benar la!! hahaha!

dalam group aku join ni penerapan nilai rohani dalam berniaga adalah sesuatu yang aku sendiri tak terfikir selama ni ada bisnes mendidik sebegitu sekali hati2 ahlinya.. 

korang akan di ajar.. semua adalah berlandaskan kerohanian yang betul.. niat yg betul.. nak kaya supaya lebih bnyk boleh bantu org.. dpt bonus jgn lupa bersedekah.. nak rezeki jgn lupa jemput rezeki.. dan mcm2 lagi lah.. korang nak tau mmg kena join baru leh bagitau!!

SO... sambil kita berbisnes.. secara tak langsung kita akan rajin buat aktiviti kerohanian atas kesedaran kena buat kalau nak berjaya.. sebb semuanya ALLAH punya kuasa.. so kena dkt diri dgn dia baru dia nak tolong kita.. kalau kita pun tak ingat dia.. kok bagaimana kan??? hehehe!!

aku dah lama tak buat dhuha.. tapi dek berkampung dalam group yg mmg best ni.. boleh kata dalam seminggu lebih dari sekali buat.. dan dulu rasa kat skolah takleh buat.. tak sempat buat.. tapi!!!! kesungguhan perlu ada! sudahnya aku dah mula mampu buat time keje jugak....


ni bkn cerita berlagak nak menunjuk pasal ibadat.. tapi ni cerita pasal tarikan aura bisnes yg group SHAKLEE aku tawarkan.. mungkin korang akan ckp.. alahhh!! duha sekali dua je seminggu dah kecoh!! sori ok...!! biar lah.. dari tak buat langsung kan?? korang ada buat?? jawab jujur!!



ok.. stop dulu.. sambung lg esok lak!~!! ada nak tanya??? PM PM PM.. jgn lupa eh!!! 

No comments:

Post a Comment