Monday 26 May 2014

Menyesal jadi ahli SHAKLEE....

SUNGGUH AKU MENYESAL....


sebenarnya menyesal tu wujud bila memikirkan kenapa lah aku tak join 3th lepas.. kenapalah time kenal je produk dulu tak teringin nak join ahli.. sedangkan masa tu mmg mkn dah produk dia!!

kalau lah aku join ahli 2011.. rasanya skrg aku pun mampu naik MASTER dalam shaklee ni dgn kehendak dan keinginan yg tinggi sesuatu tak mustahil terjadi! huhuhu!!

skrg ni menyesal tu kena tebus lah.. cara tebus dia.. usaha tawakal.. takde nak toleh belakang lagi.. kejayaan mampu diraih dgn kehendak dan keinginan yg tinggi InsyaAllah..korang taknak ke pendapatan yg lumayan?korang taknak ke boleh bersedekah bila2 masa je tanpa fikir.. eh.. cukup ke nanti belanja.. nak bg org nih..korang taknak ke duduk goyang kaki dirumah.. masa kerja ejas sendiri.. anak dalam perhatian sendiri dan makan pakai suami teruruskorang taknak ke?aku nak!! walau bukan target aku nak berhenti kerja.. kerana kerjaya aku skrg adalah jiwa aku..tapi!!!!!!!!aku nak kaya dan berjasa..pada agama akupada mak ayah akupada suami aku..pd persekitaran aku,,jom.. jom!! kita tenttukan.,. kita buat .. kita dapat!

No comments:

Post a Comment