Gadget

This content isn't available over encrypted connections yet.

Wednesday, 16 April 2014

syampoo ni lagi dan lagi!!

pada mulanya aku pakai yg  ni rasa mcm kurang selesa.. sebb dia takde bau yg wangi2 cam syampoo selalu aku pakai sebelum ni.. tapi bila dah pakai 3 ke 4 kali rasa mcm selesa la jugak sebb kelimumur dah tak bertepek lagi.. ada... tapi nampak sgt berkurangan berbanding sebelumnya..

dalam masa nak cuba ilangkan masalah keguguran rambut.. yg masalah kedua ni belum nampak kesan yg ketara.. mungkin perlu pakai lebih lama.. ye la kan .. bukan semua benda boleh nampak kesan dalam masa segera.. kena sabar jugak la kan..

nanti kalau aku dah dpt kesan yang baik.. aku cite lg pasal syampoo ni.. sejak jadi dealer shaklee ni.. aku makin suka try apa2 produk yg dia ada.. lepas ni mcm nak try krim muka dia pulak..

SO... kalau tak percaya meh cuba dulu!



No comments:

Post a Comment