Thursday 17 April 2014

CERITA DUNIA

Berita paling panas hari ni adalah kematian Karpal Sigh.. ! tu berita panas dunia semasa..

Berita panas dlm skolah aku lak.. disuruh meniaga.. modal sendiri.. tapak bayar sewa!

Syok kan.. kalau dpt la senang gini sokmo.. aku pun nak mensasarkan aku nak jadi pentadbir dlm masa 5th lg.. syok buat keje ikut kepala sendiri.. nak senang lg pengaruh bos paling atas!.. heaven..!!

Sebenarnya semua keje akan jadi syok kalau ada perbincangan semua yg terlibat.. ada tolak ansur.. ni tak.. semua tolak... ansur langsung takde.. sikit persoal muka kena mark! ntah apa2

Bosan la... aku berazam nak menamatkan perkhidmatan aku dlm pendidikan di SEKOLAH secepat mungkin!

Ya Allah berilah aku laluan rezeki dalam bidang ini tapi bukan di sekolah lagi... AMIN.....


No comments:

Post a Comment