Sunday 19 November 2017

Menjelang berakhir nya 2017

Salam sahabat maya sekalian.. moga selepas ini blog ini tidak lagi bersawang. Saya akan usahakan membuat catatan walau sedikit. Sebagai empat luahan cerita dan juga aktiviti seharian dan tentunya untuk promosi bisnes la  kan.. Bisnes apa? Mary kay lah! shaklee tetap terus berlangsung cuma bukan lagi keutamaan. Samabl hitam juga masih berniaga sejak bertahun dulu tak pernah berhenti!

Menjelang hujung bulan ni saya tidak lagi berada di negeri pulau ini. Akan kembali semula di daerah impian saya di selangor sana. Cuma sehingga catatan ini di tulis saya masih menunggu keputusan pertukaran. Kalau menjelang akhir minggu sekolah tak dapat jugak.. kena fikir apa ayat  nak buat rayuan!

saya belum pernah merayu untuk pertukaran empat kali sebelum ni. Nanti kalau saya tak dapat tukar, harap ada kawan boleh share petua ye! hehehe! taknak menulis panjang cukup sekadar bahan bacaan ringan tentang kak nelly.

P/S:  nak try skincare yang owesome? moh ler!

whatsapp 0125656085
Fb address norlyda ali
Page Nelly's collection
Instagram idaally

No comments:

Post a Comment