Wednesday 21 October 2015

nampak cantik nampak lawa!

salam sahabat shaklee sekalian! sahabat shaklee? syok jugakkan gelaran tu! hahaha! ketawa sorang aku!

Meh hari ni kita kongsi cerita pasal nak cantik.. ramai perempuan nak cantik.. ramai lelaki suka perempuan cantik. Dalam satu kajian yang saya pernah baca lelaki yang berumur bawak 25 tahun sememannya sukakan kecantikan. Paras rupa adalah pilihan utama dalam pencarian jodoh!

Pada masa yang sama juga kita selalu dengar hidup bermula pada usia 40.. dan berhati-hati pada usia itu.. baik lelaki dan perempuan. Pengalaman saya ini sekadar perkongsian. tidak melibatkan sesapa pun ye. terpulang masing-masing nak rasa macamna!

Dulu.. muka saya memang agak kusam.. kulit yang tak berapa nak cerah ni banyak masalah. sekali buat facial sekali akan berseri. begitulah putarannya. tapi facial pun saya tak konsisten buat. jadi jarang lah berseri tu datang kan!? heheh!

tetapi maslaah kusan saya hilang bila saya mula gunakan pencuci muka nutriwhite dari shaklee. Sungguh! kulit saya tidak lagi terlalu berminyak dan tidak juga terlalu kering. Bak kata iwan dangdut.. yang sedang-sedang saja! Bermula dengan penggunaan pencucui muka ni, saya beranikan diri menggunakan produk lain setelah 6 bulan saya serasi dengan pencuci sahaja. Memang sangat berbaloi. Sememangnya harga agak tinggi. Tetapi jika di bandingkan boleh di gunakan berbulan-bulan lamanya..sememangnya berbaloi dengan harganya.

Kulit saya semakin halus pori-porinya dan tidak lagi berminyak yang merimaskan.. semuanya nampak ok-ok je!

jom cuba.. tak rugi mencuba.. dari korang bertukar jenama hampir setiap bulan.. jom mulakan konsisten dalam penggunaan pencuci muka dengan nutriwhite by shaklee!





Norlida ali SID no 1076533
Pengedar SHAKLEE area balik pulau dan sekitarnya
whatsapp 0125656085
Fb address norlyda ali
Page pakar nyata jelita
Wechat nelly020974
Instagram idaally


No comments:

Post a Comment