Tuesday 24 March 2015

kesejahteraan hidup adalah pilihan

Salam sahabat maya sekalian.. kali ini kita pergi ke entry yang agak berat sikit, pengetahuan tentang khasiat suplimen yang menjadi kesayangan aku ni... iaitu VIVIX..


Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.
utk yg kehebatan yg ni pastinya ia membantu dalam proses awet muda yg selalu di perkatakan tu kan? dan aku telah mendapat kesan ini dalam pengambilan vivix untuk cegah diabetes tapi dapat faedah ini secara tidak langsung!

Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia 
setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya. Faedah ini aku dapat bila mula mengambil vivix apabila diperkenalkan. aku ada kudis akibat kulat air di kaki yang berbulan-bulan tak elok sebab aku ada diabetes. selepas mengambil vivit dalam tempoh sebulan.. semua masalah tu hilang.. malah struktur kulit langsung tak beri kesan hitam..!

Vivix melambatkan pembentukkan AGE 
penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel 
tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh).. yang ni memmang terasa sangat.. bila ambik vivix.. bangun pagi memang rasa segar bugar!


haaa!! jangan percaya aku.. tapi cuba sendiri dulu!




Norlida ali SID no 1076533
Pengedar SHAKLEE area balik pulau dan sekitarnya
whatsapp 0125656085
Fb address norlyda ali
Page pakar nyata jelita
Wechat nelly020974
Instagram idaally

No comments:

Post a Comment