Wednesday 8 October 2014

keahlian free shaklee

salam sahabat handai sekalian.. walau kita tak pernah bersua muka.. walau aku taktau pun sapa yang membaca tapi aku pasti ada pengikut setia blog aku ni.. kalau tak masakan bertambah bilangan pengunjungnya hari ke hari kan.. terima kasih aku ucapkan kepada kalian semua! aku tetap gigih menulis dalam blog ini walau aku belum lagi mendapat kastemer pertama melalui blog.. tak mengapalah.. paling tidak aku seronok orang membaca hasil tulisan aku setiap hari! faedah menjual mungkin belum rezeki aku kala ini...

kali ni aku bawakan fikiran korang ke alam shaklee lagi sekali! bagaimana kiranya korang nak menjadi keluarga besar shaklee ni.. bulan ni ada promosi ESP tu.. beli 6 free 1. andai korang tak mahu keluarkan modal untuk RM75 tu inilah masanya korang boleh dapat keahlian FREE! kalau kata FREE ramai yang suka kan.. cara belian ni korang nak share dengan sapa tu pandai-pandai korang lah.. janji belian tu dilakukan serentak 6 tin tu melalui agen yang sah. jangan tertipu sudah! ada agen yang ambik peluang meminta korang beli set ni tapi tidak membuka peluang keahlian percuma kepada korang. jangan taktau.. memang boleh jadi.. nak pulak kalau dapat dikesan korang takmau menjalankan perniagaan pun. 

sebenarnya menjadi ahli secara sah ni adalah lebih baik dari korang dapat harga ahli dari kenalan terdekat atau saudara mara korang. sebab korang boleh jana pendapatan tanpa sengaja pada awalnya. bila dah tengok duit bonus tu nanti.. insyaAllah minat akan ada untuk cuba lagi dan lagi untuk mendapatkan bonus yang lebih lagi.. tu pengalaman aku sendiri tau! join sekadar nak barang banyak time tu dan takde fikiran pun nak berniaga seperti sekarang. tapi bila mula menjana bonus tanpa usaha yang berhempas pulas.. aku mula merasakan bisnes ini ada peluang cerah untuk diusahakan kalau kita rajin.. sebab tak berapa rajin pun buleh dapat ni kan pulak kalau rajin kan??

pendek saje entry aku hari ni sekadar berkongsi nak kasi FREE korang jadi ahli. Jom beli set ESP beli 6 free 1 dapat keahlian free.. ada lagi beberapa keistimewaan yang korang akan dapat.. kalau nak tau meh pm aku,., whatsapp la senang... 

01135078334


No comments:

Post a Comment