Saturday 27 September 2014

selamat bersama shaklee

salam sahabat sekalian.. peminat misteri ku dan pembaca blog ku.. bertemu sekali lagi kita dalam tinta bisu ini. pada kali ini kita cerita tentang keselamatan. aspek keselamatan amatlah di titikberatkan dalam setiap penghasilan produk. kalau tidak pasti banyak komplen dari pengguna dan jenama pun akan jadi tidak di percayai lagi. 

dengan shaklee kita tak perlu risau tentang keselamatan.. shaklee di jamin selamat kerana mereka di shaklee mengadakan 350 ujian kepada setiap produk baru mereka.. bayangkan.. bukan dua tiga kali ujian..tapi 350 ujian di jalan kan pada setiap produk shaklee yang baru. tu sebab bila ada kes baru ni yang komplen kata sebab produk shaklee dapat ketumbuhan tu cepat je wakil shaklee bagi feedback. mereka suruh orang yang berkenaan tampil untuk membawa bukti klinikal jika benar produk shaklee adalah penyebabnya! hhaaa!! sudahnya diam je kes tu..

dalam masa sama semua produk shaklee tidak dibuat ujikaji terhadap haiwan. tidak ada satu pun produk shaklee berdasarkan unsur haiwan. semua produk shaklee adalah bebas dari sebarang perasa tiruan atau pemanis tiruan. Tu sebab pencuci muka shaklee tidak wangi dan tidak banyak mengandungi buih.. sebab dia takde bahan kimia. pembungkusan shaklee juga menggunakan bahan kitar semula. 

yang paling best shaklee ada menerbitkan jurnal penyelidikan saintifik. bilangannya terbitannya lebih dari 100! ada ke suplimen lain menerbitkan jurnal penyelidikan? sebenarnya semua ini menunjukkan betapa shaklee sangat komited dalam penyelidikan dan pembangunan produk..

so.. kalau rasa nak cuba boleh membaca pelbagai sumber sahih dahulu..

 
Norlida ali SID no 1076533
whatsapp 01135078334
Fb address norlyda ali
Page pakar nyata jelita
Wechat nelly020974
Instagram idaally

2 comments:

  1. Saya pengedar shaklee area batang kali, bukit beruntung dan genting highland. Kepada anda yang berada di kawasan berdekatan boleh hubungi saya yer

    ReplyDelete
  2. pengedar shaklee ada di merata- rata tempat senang sahaja untuk dihubungi.

    ReplyDelete