Monday 1 September 2014

Kolagen ke Collagen shaklee?

salam sahabat maya sekalian..

kali ini aku nak kongsikan satu lagi produk SHAKLEE yang hebat. aku belum pernah bercerita tentang produk ini. selalunya aku lebih selesa bercerita dengan setiap produk yang aku telah gunakan untuk diri sendiri. tapi setelah beberapa lama aku menjalankan perniagaan ini..aku mula sedar.. dalam blog aku perlu ada semua penerangan tentang produk shaklee.

kali ini ada berkaitan dengan kolagen shaklee. 


Manafaat utama kolagen SHAKLEE berkisar tentang menjadi lebih muda dan kelihatan muda!! so memang sesuai untuk yang mementingkan kelihatan muda dan menjadi muda!


kolagen juga membantu merangsang pertumbuhan rambut kita. kuku juga akan jadi lebih kuat dan sihat. dalam masa yang sama kulit kurang kelihatan kekeringan.kulit juga akan sembuh dengan cepat yang mana ini menyumbang kepada membantu mengurangkan parut. 

dalam masa sama juga kolagen penting untuk tulang..menguatkan tulang. ia juga mengurangkan geseran kesakitan sendi. dalam masa sama kolagen juga baik untuk mata supaya mengekalkan kenajalan otot mata. dan .. kolagen juga membantu untuk memastikan otak kita sentiasa sihat

nak tau lebih lanjut boleh whatsapp 01135078334

khimat nasihat free jer!

nantikan entry seterusnya berkaitan kollagen ni tentang fungsi setiap ramuan yang di gunakan.


COLLAGEN SHAKLEE


No comments:

Post a Comment