Tuesday 26 August 2014

Shaklee effect lg

Salam sahabat sekalian..

Cerita pasal shaklee effect lg.. Secara tak langsung bila m Shaklee punya pasal.. Untuk lebih mudah menyakinkan pembeli.. Aku dengan yakin juga bertukar ke pencuci muka shaklee sejak tujuh bulan lepas.. Alhamdulillah.. Kesannya amat memuaskan hati.. Muka makin berseri-seri! Maklumlah.. Produk yang takde bahan kimia.. Memang mahal sikit.. Tapi berbulan tahannya..

Seterusnya aku cuba pulak vitamin yang dinamakan ostemetrix dan advance joint health tablet atau ringkasnya AJHT. Sebelum ni duk dengar orang cakap bagus untuk keselesaan sendi dan tulang.. Aku memang bermasalah dengan sendi sejak setahun dua ni.. Lalu aku berani kan diri.. Cuba pulak! Dan.. Memang sangat berbaloi sebab pagi bangun tidur aku tak lagi terhenjut-henjut menahan sakit tapak kaki dan tumit. Selain sendi kaki menjadi lebih selesa!

So.. Korang taknak ke shaklee effect tu? Meh try dulu.. InsyaAllah.. Memuaskan hasilnya nanti

Bkn sekadar si penjual shaklee tapi pengguna tegar shaklee juga!!

Whatsapp ida ali 01135078334


No comments:

Post a Comment