Friday 15 August 2014

kisah jadi ahli lagi

Salam sahabat sekalian

menjadi keluarga besar shaklee ini membuatkan saya lebih ramai kawan dan pengetahuan. apa tak nye setiap malam ada perbncangan ilmiah. setiap minggu ada ilmu IT yang baru di pelajari. Rasanya sejak menyertai shaklee saya lebih berupaya mengggunakan kemudahan internet secara optimum!

Sebenarnya memang banyak bisnes lain yang boleh di ceburi selain SHAKLEE ni. ppilihan adalah di tangan kita. Bermodalkan rm77 untuk mendapatkan kit permulaan dan kos penghantaran.. kita yang kembangkannya mengikut apa yang kita nak!

Bisnes risiko yang rendah. tidak ada kedai perlu di sewa. tidak ada pekerja yang perlu digajikan. untung berlipat kali ganda..tapi kena sepadan dengan usaha. tidak semudah memetik jari untuk mendapat untung ribuan ringgit sebulan melainkan usaha yang berterusan.

jangan rasakan tak pandai bercakap... branch jauh.. takde modal.. dah ramai sangat yang jual shaklee..semua tu alasan.. bak kata tokoh bisnes internet yang berjaya.. kita kena mulakan tanpa menunggu kesempurnaan kerana kesempurnaan itu boleh di cari bila kita berani memulakannya!

jom sertai shaklee!!


PM ~ ida ali ~ 011-35078334


No comments:

Post a Comment