Wednesday 13 August 2014

berkursus adalah perkara best jugak!

Pada hari ni aku sepatutnya berkursus

berkursus adakalanya memang sesuatu yang menyeronokkan. tapi kengkadang ada juga yang menjadi tak seronok langsung.!

sekarang kursus kalau bermalam lama suami aku akan ambik cuti untuk menguruskan anak-anak. sebenarnya boleh je tinggalkan di rumah pengasuh terus. tapi aku tak sanggup tengok anak tidur rumah orang!

nak pulak si adik memang tak pernah bermalam di rumah orang tanpa aku. tak pernah tak tengok aku dalam satu hari. masa aku masuk wad dulu..hari-hari dia akan jumpa aku.. akan peluk puas-puas dan akan sayu je nak balik rumah. malah abahnya ada ckp malam ketiga tu mendung sangat2 emosi adik.. 

tapi apakan daya kan.. kerja.. sekali terfikir.. andai aku berjaya jadi jutawan shaklee alangkah bagusnya!

rania pulak memang tak kisah sangat.. anak aku sorang ni memang nampak independent. sangat tolerasi dan celupar jugak! hahaha!

cita-cita dia nak suruh aku beli kereta alphard dengan duit raya dia tak pernah padam lagi!




No comments:

Post a Comment