Tuesday 8 July 2014

Master SHAKLEE vs Master degree

Salam semua pembaca maya ku.. 

lama dah tak story pasal peribadi dan study kan..

Sedar tak sedar ni dah julai.. bermakna dah 8 bulan aku join SHAKLEE.. kalau ada yg bertanya berbaloi ke?? mmg berbaloi bagi aku..

tiap tgh bulan mmg ada duit masuk.. tak pernah susut.. bersamaan dgn usaha yg setiap hari aku usahakan..

dan dalam masa aku dapat rasakan aku makin stabil emosi bila fikir pasal study.. sebb dah ada benda lain yg aku fokus.. bukan bermakna aku nak stop terus study tu.. tu tak mungkin la kan.. tapi aku tak de la runsing mcm dulu.. fikir bila nak grade.. fikir kenapa lambat.. mcm2 negatif la yg di fikirkan..

bila tumpuan beralih ni buat aku tak kisah lg.. janji tamat study tu dgn jayanya.. dan dalam bulan ni aku hantar notis ke IPS utk VIVA.. so.. semakin hampir utk aku ber konvo sebagai pemegang MASTER multimedia!

aku mensasarkan utk terus menyambung ke peringkat phD untuk multimedia jugak.. jangkaan konvo adalah feb.. maka feb tu jugak aku akan mendaftar sbg student semula.. utk ijazah kedoktoran yg aku idam2 kan gelarannya..

dannnn dalam masa sama aku nak merasa jugak ada title master dalam shaklee!

master dalam pendidikan bermakna jaminan kepuasan ilmiah aku makin tinggi..

master dalam biz SHAKLEE pulak menjanjikan pulangan lumayan yang selama ni tak pernah terjangkau dek akal aku.. aku mensasarkan 2015 adalah tahun kegemilangan aku dalam biz ni InsyaAllah...

PERCAYA sebelum BERJAYA!!!

No comments:

Post a Comment