Tuesday 20 May 2014

Coretan tgh mlm

Kala aku menulis ni mmg real time 1.27 pagi... belum ada rasa mengantuk menjengah kelopak mata aku.. Sesekali terfikir jugak sampai bila habit sebegini akan berakhir dalam hidup aku...

tapi ada baiknya jugak boleh berjaga sebegini.. selagi keinginan utk belajar ada dalam diri aku.. masa sebegini lah mmg sesuai untuk mentelaah.. 

dalam situasi semasa aku skrg.. hajat utk belajar lagi tu kena tangguh dulu kerana pembelajaran sesama belum menampakkan penghujung yg nyata~ VIVA belum lagi menjengah.. cuma kerisauan telah berkurangan sgt2 kerana proses VIVA tidaklah seperti proses nak menyaipkan penulisan tesis tu.

sekarang hati dan tumpuan teralih pada dunia baru aku iaitu SHAKLEE!!

siapa sangka aku berminat utk meneruskannya sebagai aktivit santai yg adakalanya mmg mencabar minda dan jiwa!!!

aktiviti menulis novel dah lama terhenti.. sampai bila la aku nak siapkan novel yg baru menjengah 200 lebih lembarannya tu.. semua tu sbnrnya terhenti kerana kehendak utk menyiapkannya tidak tinggi mana!!!

skrg aku mcm terarah nak buat buku motivasi lak!! tapi aku bercadang utk memulakannya dari lembaran blog aku yg kerdil ni.. jomm!!! jgn ketinggalan ye tentang motivasi aku tu.. aku akan mula mencatatkannya bermula bila2 masa sahaja..!!! 

No comments:

Post a Comment