Saturday 29 March 2014

SYAMPOO PULAK...





Malam ni meh kita bercerita dan berkenalan dgn Syampoo keluaran SHAKLEE.. Selalu kita cite pasal supliment dia je kan... so.. mlm ni kita tgk luar kotak kebiasan kejap..


Syampoo dia ni aku dah try.. so bercerita dari hati lah kan.. aku guna dlm 5 minggu dah.. kesan paling ketara kelimumur mmg hilang dah la ni.. takde lagi berkeping2 bila garu! selamat tinggal kepala yg berhabuk!!

Aku try syampoo ni utk hilangkan kadar keguguran rambut sebenarnya.. so.. dah 5 minggu nampak ada perubahan.. walau belum pulih sepenuhnya.. tapi tiada lagi keguguran rambut yg menakutkan!! InsyaAllah aku akan teruskn pemakaian syampoo ini utk beberapa bulan lg utk melihat kesan yg terbaik. Biasa la kan.. takkan nak pulih sepenuhnya sekelip mata!

So... berminat? Meh try.. beli dgn aku anda pasti puashati!!!
 Ida ali
013-2981532

No comments:

Post a Comment