Thursday 27 March 2014

produk hari ni...

assalamualaikum..

seperti yg di jangka.. mmg sukar utk aku handle blog ni utk kekal aktif..

Cuma mlm ni rajin buka pc.. lepas tgk bonus SHAKLEE yg dah appear kat web shaklee2u.com tu semangat makin datang.

Terfikir juga.. tu hanya satu medium aku aktif menggunakan.. fcebook..page.. sale amat menggalakkan walaupun aku hanya buat di waktu senggang.. kerja utama tetap di utamakan..

So.... mlm ni aku nak ceritakan sikit pasal satu lg produk yg dekat di hati aku.



                                   CoQ10

 Sesuai utk...


Tekanan Darah Tinggi
# Beberapa kajian klinikal menunjukkan bahawa CoQ10 boleh mengurangkan tekanan darah.
# Mengambil masa 4 – 12 minggu untuk melihat apa-apa perubahan . 

Kolesterol Tinggi
# Mengambil CoQ10 juga menurut kajian akan dapat menurunkan kolestrol ke tahap lebih rendah.
# CoQ10 telah diperakui sebagai rawatan alternatif untuk mereka yang mempunyai paras kolesterol yang tinggi.
# Mengambil supplemen CoQ10 secara konsisten juga boleh mengembalikan paras normal kolestrol.

Diabetes Atau Kencing Manis
# Pengambilan CoQ10 boleh meningkatkan kesihatan jantung dan menurukan paras gula dalam darah dan sekaligus membantu menguruskan tekanan darah tinggi di kalangan pesakit diabetes.
# Dua kajian mendapati bahawa, dos sebanyak 100 mg CoQ10 dan diambil dua kali sehari akan memberi kesan diabetes bertambah baik dan saranan untuk langkah jangka panjang kawalan gula dalam darah.



No comments:

Post a Comment