Monday 3 February 2014

untuk kesekian kali nya..

1 Feb 2014
Rasanya lebih dari 3 kali aku create blog tapi tak bertahan lama. Maklum lah sibuk berfesbuk kerana membuat kajian mendalam!


Hari ni terbit rasa nak buat semula.. Tergagau2 jugak nak mula.. ni lah di katakan belajar utk lulus periksa! Mengaplikasikan dalam kehidupan seharian sgt2 la kurang.
Untuk hari ni dan seterusnya aku harap kerajinan akan sentiasa ada utk meng update blog ni. Maklum lah aku skrg dah menjadi ahli dalam SHAKLEE!


Dalam masa sama aku rasa nak kongsi kan dengan kengkawan pasal kehidupan.. minat aku.. keinginan aku dan harapan aku.


Minat?
Aku suka membaca... 


Keinginan?

Aku ingin berjaya dlm perniagaan SHAKLEE
Aku ingin menjadi seorang penulis buku motivasi dan novel
Aku ingin menjadi seorg guru yang bergelar DR                                                           


Harapan?
Semoga aku diberi kesihatan yg baik utk meneruskan minat dan menyempurnakan keinginan aku.
Semoga keluarga aku aman dah bahagia hingga ke jannah.
Semoga aku berpeluang menjejakkan kaki ke Mekah.

No comments:

Post a Comment