Saturday 27 September 2014

kisah aku VIVIX dan anti penuaan

salam sahabat yang dihormati,

sekali lagi kita bertemu di maya ini. kali ini aku bawakan lagi kisah aku dengan shaklee. Khasnya pada produk VIVIX. aku akan bercetika kisah aku sebagai pengguna dahulu baru bercerita apakah kandungan yang terdapat dalam vivix yang sangat membantu dalam mengurangkan kompilasi diabetes. Ya.. aku adalah pengidap diabetes.! selain kelebihan dalam membantu pesakit diabetes, VIVIX sebenarnya ramuan anti aging.. iaitu anti penuaan. kali ini kisah aku vivix dan anti penuaan.


VIVIX berfungi melawan penuaan pada tahap sellular dan lebih dari itu.. kandungannya yang terdiri dari muscadine grape, purple carrot, elderberry dan polygonum cuspidatum sememangnya banyak manafaat terhadap kesihatan. jadi... aku sebagai pengguna tegar shaklee sememangnya mendapat manafaat yang baik dari penggunaan VIVX ni. selain mengawal kompilasi diabetes, aku dapati kulit semakin cerah dan sekata. bawah mata tidak lagi kelihatan kusam dan bergaris. bukan makan seminggu terus dapat kesan tu.. tidak!! ia memerlukan penggunaan yang berterusan dan kena sabar menggunakannya utnk mendapatkan hasil yang baik!

aku menggunakan VIVIX sudah masuk botol kelima. kusam kulit semakin hilang. bukan sahaja pada kulit muka tetapi pada semua tempat! sebagai contoh kusam di leher juga semakin pudar. kulit kering di tepi-tepi kaki jugak tak kelihatan lagi.. so.. memang berbaloi-baloi penggunaannya. di samping itu juga badan terasa semakin ringan..bangun pagi tidak lagi terasa berat kepala dan berat kaki..

kalau nak di bandingkan dengan harganya..memang agak mahal tetapi dengan kesan hasil penggunaannya rasa berbaloi membeli suplimen dari membeli pakaian mahal-mahal!

nak try?

Silakan whatsapp 01135078334
Fb address norlyda ali
Page pakar nyata jelita
Wechat nelly020974
Instagram idaally

No comments:

Post a Comment