Saturday 21 March 2015

mahal tak berkesan.. murah lebih baik?

Takut nak ambik VIVIX sebab mahal?

Fikirkan semula.. sebab..

Dalam kajian makmal shaklee buat ramuan vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada emapt mekanisma utama penuaan pada tahap sellular.

4 tahap tu adalah 

~ melindungi dan memperbaiki sellular DNA
~ memberi impak positif kepada pengawalan genetik
~ menggalakkan biogenesis
~ melambatkan pembentukan protin AGE

semua ni menjurus ke arah anti penuaan yang selalunya amat di harapkan oleh wanita yang sentiasa ingin kelihatan muda dan bertenaga!

Setelah setahun mengambil VIVIX secara konsisten.. saya dapati perubahan yg ketara pada ketegangan kulit juga!!

sebelum ni saya hanya fokus kepada memperbaiki kompilasi diabetes yg saya alami.. rupanya sumbangan vivix lebih dari yg saya sangkakan!!

jika dulu nak pakai bedak compac tu kena pakai krim bagai.. nak bagi lekat bedak kat kulit muka.. tapi sejak ambik vivix secara konsisten.. terus pakai bedak je dah ok.. takde bertapuk2 lagi..

sukaaa!!

bacaan gula dalam darah saya juga menunjukkan penurunan yg berterusan.. walau tidak dapat result yg di kehendaki lg.. tapi tetap bersyukur dengan perkembangan positif ini.. sebab saya tau.. jaga makan adalah perlu.. tapi saya jaga jgn nampak mesti nak je!

nak cuba? meh saya terangkan bagaimana pengambilan yg berkesan!


Norlida ali SID no 1076533
Pengedar SHAKLEE area balik pulau dan sekitarnya
whatsapp 0125656085
Fb address norlyda ali
Page pakar nyata jelita
Wechat nelly020974
Instagram idaally

No comments:

Post a Comment