Saturday 1 November 2014

kisah aku dan OMEGA guard shaklee

salam sahabat sekalian.. lama sungguh rasanya tidak menulis di sini.. rasa tak terkejar dek kesibukan mengedit kerja rasmi dan membuat jualan sampingan selain shaklee.. walau macamana pun shaklee tetap di hati ye!! hahahaa!

bulan ni promosi omega.. ada dua jenis promosi.. beli 6 free 1 atau beli dua diskaun 5%. dua-dua ada faedah dan menarik ganjarannya.. dengan belian set 6 free 1 tu boleh dapat daftar ahli free jugak!! meh silakan la ye..

omega ni memang dah serasi sangat dengan aku.. sebab dah hampir setahun aku mengambilnya bersama garlic untuk kecergasan diri..untuk stabilkan tekanan darah dan untuk menurunkan kadar kolestrol..

dalam masa sama juga omega mampu membakar lemak dengan cepat dan metabolisme makin tinggi membuatkan aku dngan sendiri turun berat badan sedikit demi sedikit.. aku perasan semua  ni sebab bila ambil omega i kalau bergerak banyak je.. peluh akan keluar lebih dari biasa! dan sudah tentu keadaan tu wujud sebab pembakaran lemak sedang berlaku..

hari ni cukup setakat cerita aku dan omega.. lepas ni kita cerita lak omega dengan kanak-kanak.. kebaikan dan kelebihan omega pada kanak-kanak!



ni dia OMEGA!

 selain belian online.. aku juga boleh menghantar ke rumah.. tapi.. sekeliling bayan lepas. teluk kumbar dan balik pulau je la!

ida ali 012-5656085@01135078334
 


1 comment: