Sunday 12 October 2014

kaitan ESP dengan susu ibu

salam sejahtera untuk kesekian lakinya kepada sahabat sekalian yang masih setia menjadi peminat misteri aku! agaknya siapa lah peminat misteri pertama yang akan memunculkan diri dalam ruangan komen aku suatu hari nanti.. aku masih terus percaya akan ada munculnya sahabat itu dan harinya pasti datang jua..

kali in mari kita kenali lebih lagi apakah kelebihan ESP shaklee. sebelum tu rasanya tak perlu lagi aku perkenalkan apakah dia ESP dan setiap kandungannya. kerana dah banyak entry yang berkaitan itu dalam penulisan yang lepas. boleh review semula ye kengkawan!

kupasan pada hari ni berkaitan ESP dan penyusuan susu ibu. sungguh aku tiada pengalaman luar dalam penyusuan susu ibu ini. tetapi pengalaman teman rapat yang memang mengamalkan ESP sepanjang proses penyusuan sememangnya amat menggembirakan hati aku..kerana perkongssian kebaikan suplimen ni beri manafaat yang baik kepada ibu yang menyusukan anak.

Antara perkaitan ESP dan susu ibu ialah kandungan protien di dalam ESP. Ini kerana antara kandungan utama susu ibu adalah protein. Kekurangan protein menyebabkan susu ibu jatuh merudum. Jadi protein dalam ESP ni membantu top-up kekurangan protein dalam tubuh ibu dan menghasilkan susu yang banyak, pekat dan berkhasiat. itu yang di katakan ESP membantu memeriahkan lagi pengeluaran susu ibu.

Oleh kerana peranan ESP ni dalam masa sama
menghasilkan sel kulit yang sihat, jadi memang tak hairan kalau feedback ibu- ibu yang konsisten amalkan ESP ni rata- rata beritahu kulit jadi makin licin, cerah, hilang jeragat. Breast pun makin anjal je rasa. dapat faedah 2 in 1 kan.. susu bertambah meriah... untung untuk baby dan kulit bertambah cantik untung untuk ibu pulak!

selamat mencuba!!



























No comments:

Post a Comment