Monday 8 September 2014

semangat cuba jaya shaklee

Bersiaran lambat sikit malam ni. Sibuk lagi menyibukkan! Macam-macam hal. Ok..malam ni aku nak kongsikan cerita cuba jaya yang aku dah buat hari ni.

Perkara pertama aku cuba adalah ambik screenshot guna lenovo ni..! Hahaha! Macam cerita tak berapa nak cerdik kan.. Hahaha! Kalau samsung mudah je.. Tapi lenovo ni susah sikit. Dengan pertolongan kawan-kawan group shaklee..akhirnya aku berjaya!

Cerita cuba jaya yang kedua pulak tentang wechat. Sebelum ni mmang tak pernah terfikir nak mencuba wechat sebab rasa wechat ni untuk budak-budak je.. Tapi dalam group bisnes aku..ada yang berjaya dapat sale yang bagus hanya dengan wechat!! So apa salahnya aku mencubanya.. Dan percubaan yang berjaya juga!

Akhirnya.. Nak di kongsikan.. Inilah shaklee.. Dunia maya yang mencantumkan banyak hati.. Persahabatan yang indah.. Penuh ilmu.. Penuh riang ria..

Tak percaya.. Jom sertai!

No comments:

Post a Comment