Sunday 20 July 2014

VIVIX mmg power!

Baru menjengah hidup aku utk bulan yang ke 3.. berkongsi sebotol pengambilan tu dgn suami.. hasilnya mmg berbaloi2! Kalau sebelum ni aku kongsikan cerita pasal kebaikannya terhadap kompilasi diabetes.. kali ni aku kongsikan pula kebaikan yg aku peroleh terhadap kulit dan dalaman aku.

kisahnya begini..!

kalau dulu aku menghadapi masalah hitam yg agak ketara di sekeliling leher dan di bawah di beberapa bahagian lain pada tubuh aku.. sejak pengambilan vivix secara konsisten.. aku tgk semua kesan kehitaman tu semakin pudar.. baru ni aku balik kg.. mak aku pun tegur..katanya leher aku tak nampak hitam lagi!! 

kannnn.. dah kata.. vivix perbaiki sel kan.. so kat situ apa yg aku faham.. dia baiki sel2 kulit mati aku tu.. so petumbuhan sel baru menyebabkan kesan hitam kulit mati tu semakin berkurangan!

yg berikutnya yg dapat aku rasakan perubahannya ada tengang kulit.. jalur kedut bawah mata dah takde la nih!! maklum la usia dah menjangkau 40an.. mungkin masih boleh ilang sbb baru je setahun dua ni ada.. tapi pasti akan dtg semula kedutan tu kan.. tapi.. pastinya juga ianya telah dilambatkan kedatangannya oleh VIVIX SHAKLEE!!

tak nak ke try?? jom!

vivix

No comments:

Post a Comment