Thursday 10 July 2014

shaklee tak perlu di ragui

Salam kepada yg sudi membaca blog yg tak seberapa nih..

kali ni meh aku kongsikan pasal keraguan nak mkn SHAKLEE ni.. sebenarnya keraguan tu kengkadang datang sebb dari awal lagi kita mmg TAKNAK suplimen. bkn pada asal mana produk atau kandungan produk..

Pengalaman aku p beli barang kat branch shaklee penang ni.. sambil tunggu giliran nak ambik barang.. aku tgk tv yg ada tu.. memaparkan org2 yg dah berjaya dalam bisnes ni.. antaranya ada yg memakai tudung labuh dan nampak masa dua biji jer!!

bukan la nak kata taksub org gitu baik sgt ke apa.. tapi mentaliti kita biasa akan berkata.. mesti org begitu ilmu agamanya tinggi kan.. kalau ragu tentang produk.. takkan org mcm tu boleh menjual sehingga berjaya?

itu pandangan peribadi aku.. baru ni puin group aku ada bagi kelas dari seorg leader isteri kepada seorg ustaz. best group aku ni.. ada cikgu.. ada doktor.. ada nurse..engineer usah ckp la ramainya.. so mcm2 kepakaran tu di kongsi bersama.. maka wujudlah group yg sgt2 membantu pada yg BERKEHENDAK dalam menjalankan bisnes ni..

kalau korang berminat.. yakin.. meh pm.. join ahli.. buat biz tolong famili atau perbaiki ekonomi sendiri.. bila financial kukuh.. kita nak menderma ke bersedekah ke.. nak bantu apa saje takde lg teragak2..

jom!! PM!! PM!

kita adalah apa yg kita mahukan!

No comments:

Post a Comment