Sunday 6 July 2014

kebaikan jadi ahli SHAKLEE

Bila sebut je nak join mana2 MLM aku mmg fobia.. mmg tak minat langsung!!

tapi join SHAKLEE ni buat aku ada minat baru..!

minat yg tak membazir mcm minat menyoping.. tapi minat yg mmg mendatangkan hasil yg sangat berbaloi pada aku..

sebb apa aku kata berbaloi.. sebb aku dpt 4 angka setiap bulan hanya degn berbiz secara sambilan sambil menjalankan kerja hakiki setiap hari tanpa GAGAL!

tapi,. perlu di ingatkan juga.. nak join bisnes mcm ni korang perlukan upline .. atau ahli kumpulan yang membantu.. bukan upline yg hanya tau ajak masuk lepas tu lantak kau la nak jadi apa.. tu tandanya nak untung sendiri je..

dalam shaklee sbenarnya takde untung pun kalau sekadar dpt ahli baru tapi tidak membeli.. so keperluan utk dpt ahli sahaja tidak memadai.. so kena ada upline yg leh ajar kita dgn baik kalau kita mmg minat nak biz sebb shaklee menjanjikan pulangan yg lumayan kalau kita MAHU!

Aku bersyukur kerana tergolong dalam kumpulan yg sgt kuat ikatan persahabatan.. baik dari segi hubungan bisnes mahupun peribadi.. kebetulan upline aku adalah org yg aku kenal... dan sgt baik hati.. membantu dari mula join sampai la ke urusan kalau aku tak dpt p beli barang..

tak ke syok?

sebenarnya ramai yg bimbang bila dah biz.. mcmana nanti brg nak dpt.. nak pos mcm amna.. dan mcam2 lagilah..

jgn fikir masalah dulu.. fikir habuannnya.. nescaya kita akan bekerja tanpa halangan!!

No comments:

Post a Comment